Jorinde neemt voorzittershamer over

28 november 2020


In de algemene vergadering is Jorinde Pels benoemd als voorzitter. Voor het eerst hebben wij een vrouw als voorzitter! 

Het is even wennen maar voor het eerst in de geschiedenis van onze vereniging werd gisteren 27 november de algemene vergadering digitaal gehouden. Voorgaande de vergadering konden de leden een digitaal stembiljet insturen, waaraan veel leden gehoor hebben gegeven.



Met Jorinde als organisator van de digitale vergadering verliep de vergadering vlot. 

Aan het einde van de vergadering, in een sfeervolle afscheidsspeech, noemde Martien 
Hans Fonkert "een voorzitter met voeten in de klei". 

De eerste taak van de nieuwe voorzitter, afwassen!

Nieuwscategorieën


Reacties

avatar
Elmer van de Poll 09-01-2021 19:46

Hans, bedankt!

avatar
Liesbeth Pels 26-12-2020 07:45

Hans, ontzettend bedankt voor alles wat je voor HBC hebt gedaan de afgelopen jaren! Jorinde, heel veel succes toegewenst bij je voorzitterschap !

avatar
Antoon Andela 04-12-2020 10:19

In de wetenschap wat het voorzitterschap van een tennisclub betekent, wil ik Hans bedanken voor zijn onuitputtelijke inzet en Jorinde alle succes toewensen. Zorg dat je ook aan tennissen toe komt!

avatar
Ria de Bouter 28-11-2020 16:34

Hans bedankt voor je inzet.Jorinde succes,de hamer heb je al!!,ria&mart de bouter

avatar
Ida Visser 28-11-2020 15:08

Hans, bedankt voor je goede voorzitterschap..en Jorinde jij heel veel succes. Ida en Sym Visser.

avatar
André Mettes 28-11-2020 14:37

Jorinde van harte gefeliciteerd. ik heb het idee dat je veel eigenschappen van je moeder hebt. zo ja dan red je het wel. Hans bedankt voor de inzet in de afgelopen jaren.

avatar
Leny Heeremans-van Dam 28-11-2020 13:53

Hans DANK voor je enorme inzet voor onze vereniging Jorinde zet m op

avatar
Jos Leek 28-11-2020 13:50

succes bedoeld mijn vrouw 😂

avatar
Jos Leek 28-11-2020 13:48

Hans bedankt voor je inzet voor onze vereniging. Jorinde gefeliciteerd en heel veel

avatar
Yvonne Harteloh 28-11-2020 13:05

Hans, bedankt voor je inzet. ondanks onze rocky start ben ik je gaan waarderen als een betrokken voorzitter. Jorinde.... zet m op, ik heb er alle vertrouwen in

avatar
Armijn van Hooijdonk 28-11-2020 12:50

Jorinde veel succes de komende jaren, Hans hartelijk dank voor de afgelopen jaren!

avatar
Marcel Janmaat 28-11-2020 12:43

Hans bedankt voor je inzet tijdens je voorzitterschap. Mooie resultaten geboekt🙏

avatar
Marcel Janmaat 28-11-2020 12:41

Leuk, een dame als voorzitter. Veel succes de komende jaren.

avatar
John Keizer 28-11-2020 12:34

van harte gefeliciteerd Jorinde veel succes Ook van mijn kant Hans bedankt wat je tot nu toe voor de vereniging hebt gedaan.

avatar
Frans Hoebée 28-11-2020 12:32

Hi Jorinde, van harte proficiat en heel veel succes en plezier gewenst. Hans, jij hartelijk dank voor de goede zorgen. Frans

avatar
Mok van Stein 28-11-2020 12:28

Jorinde gefeliciteerd en we wensen je veel succes. Groeten Mok en Marc.